Skip to Content

Esri Türkiye Teknik Destek Paketlerini İnceleyin

Paketleri İnceleyin

Hizmet Saatleri

Sizin için Buradayız

Öncelik Sıralaması Hangi Kriterlere Göre Yapılır?


ÖD1 (Kritik): İş operasyonlarına ciddi bir etkinin olması (Örneğin: Kritik iş süreçlerinin durmuş olması ve geçici bir çözümünün olmaması)

ÖD2 (Yüksek): İş operasyonlarına kritik olmayan bir etkinin olması (Örneğin: İş süreçleri veya veri bakımı verimliliğinin önemli derecede düşmesi) ve kararlı bir geçici çözümün olmaması durumu

ÖD3 (Orta): İş operasyonlarında önemi az ya da bir etkinin olmaması durumu

ÖD4 (Rutin): İş operasyonlarında küçük ya da hiçbir etkinin olmaması

Kimler Teknik Destek Hizmetinden Faydalanabilir?


Esri Türkiye müşterileri tarafından aşağıdakilerden herhangi biri gerçekleştiği takdirde fayda sağlanabilir:

  1. Bir (1) senelik Teknik Destek ve Bakımını içeren bir ürün satın alındığında.
  2. Esri Türkiye ile Teknik Destek ve Bakım Anlaşması güncellendiğinde.
  3. Esri Türkiye tarafından sağlanan deneme sürümlerinin halen geçerli olan kullanım süreleri boyunca.

Teknik Destek Hizmet Paketleri

Standart

Esri müşterileri, Esri Bakım Programının bir parçası olarak bir ürün lisansı satın aldıklarında bir yıl süreliğine destek hakkına sahip olurlar. Esri Türkiye, aşağıdaki Bakım Faydalarının bir kısmını veya tamamını müşterilerine Destek Paketleri aracılığıyla sağlamayı ve Esri ürünlerinin kullanımını desteklemeyi taahhüt eder: Teknik Destek, Yeni Sürüm Yazılımlar, Hotfixler, Yamalar, Yazılım Güncellemeleri, Elektronik Ortamda Kendi Kendine Öğrenme, Beta Programlar ve Esri Kullanıcı Konferansına Ücretsiz Kayıt hakkı. Bakım avantajları ürüne veya programa göre değişebilir.

      

Gelişmiş

Gelişmiş Destek Paketi, Standart Destek Paketi içerisinde yer alan tüm özellikleri içermek ile birlikte Esri Türkiye kadrosu içerisinde yer alan uzman personellerin bulunduğu Profesyonel Hizmetler ekibinin sunduğu teknik hizmetleri artı olarak içermektedir.

Öncelikli

Öncelikli Destek Paketi, Standart Paket’te mevcutta bulunan hizmetleri genişletmektedir. Bu paket; işi, CBS sistemlerinin sürekli kullanılabilirliğine ve performansına bağlı olan müşterilere fayda sağlamak amacıyla önaktif bilgi aktarımı oturumları ve teknoloji alıştırmaları hizmetlerini içerecek şekilde tasarlanmıştır. Paket ayrıca kritik destek sorunlarına daha yüksek bir eskalasyon yolu sağlamak için Esri’nin Uluslararası Priority Desteği’ni de içermektedir.

Kurumsal

Kurumsal Destek paketimiz, Kurumsal iş gereksinimlerinizi iyi anlayan ve verimli, güvenilir bir CBS Platformunun muhafazası konusunda size yardımcı olabilecek Esri ve Esri Türkiye bünyesinde bulunan kıdemli destek personellerinden önaktif hizmetler aldığınız, Esri’nin Uluslararası Premium Destek Hizmetlerinin (PSS) içinde olduğu hem Standart hem de Öncelikli Destek paketlerindeki hizmetlerini kapsayan en üst seviyedeki ayrıcalıkları sağlayan bir pakettir.

My Esri'den Teknik Destek Talebinde Bulunun

My Esri'ye Gidin

Nasıl Teknik Destek Talebi Oluşturabileceğinizi Öğrenin